Subject: FW: Pobyt APŠ ČR
From: Mgr. Bedřich Daberger <[email-masked]>
To: "'jiri.vopicka'" <[email-masked]>, "'j b'" <[email-masked]>, "'Zdenek Stepanek'" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 19:31:03 +0200

Zdar, zareagoval jsem na zápis a poslal paní Váňové poděkování. Přeposílám i
Vám splnění úkolu. B

From: Mgr. Bedřich Daberger <[email-masked]> 
Sent: Monday, May 19, 2025 7:27 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Pobyt APŠ ČR

Vážená paní Váňová,

zdravím ze Znojma a chtěl bych pár slovy reagovat na pobyt členů Asociace
plaveckých škol ČR v prostorách Vašeho areálu.

Všichni účastníci naší akce byli naprosto spokojeni jednak s nádherným
areálem Vašeho statku a hlavně s perfektním ubytováním a nadstandardní

úrovní stravování, jeho množstvím, kvalitou a pestrostí. Velice si všichni
pochvalovali a považovali vstřícnost, nekonfliktnost, ochotu a celkovou
kvalitu 

Vašeho personálu, což není v dnešní době úplně obvyklé.  Vynikající bylo i
zázemí konání pracovní části naší akce, tedy sál a technika pro bezchybné

zvládnutí našeho programu. Ještě jednou děkuji za umožnění našeho setkání v
prostředí opravdu pro nás všechny příjemném.

Doufám, že se ještě u Vás při naší obdobné akci sejdeme a využijeme Vašich
služeb.

Mgr. Bedřich Daberger, prezident APŠ ČR